Header home

Ledenadministratie

Voor wijzigingen in de ledenadministratie ben je als lid zelf verantwoordelijk. 
Veel leden denken dat wijzigingen aangeleverd of verwerkt door HR ook automatisch door HR worden doorgegeven aan de Personeelsvereniging. De bank mag persoonlijke gegevens van medewerkers niet met ons delen.

Voor wijzigingen verzoeken we je dan ook vriendelijk om een keuze te maken uit onderstaande 2 mogelijkheden:

Wijzigingen kun je zelf doorgeven door in te loggen en te gaan naar: Persoonlijke gegevens

Wil je bijvoorbeeld van afdeling wisselen dan kun je je aanmelden op de afdelingspagina bij lid worden.

Opzeggen doe je ook op de afdelingspagina: De url is gelijk aan "afdeling.pvabnamro.nl'  en staat op de afdelingspagina bij de contributie. Je moet ingelogd zijn op de afdelingspagina om je gegevens te kunnen muteren, vervolgens kun je bij 'MIJN PVA' je wijzigingen doorvoeren. Soms heeft "MIJN PVA" een andere naam zoals "mijn connected" of "mijn fietsclub". Dit is hetzelfde.

Van aanmeldingen en opzeggingen krijg je een bevestiging op het bij ons bekende mailadres. Bewaar deze goed als bewijs van wijziging. De verwerking van deze mutaties is de verantwoordelijkheid van het afdelingsbestuur.

Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met de afdeling waarvan je lid bent. Contact met de afdeling waarvan je lid bent kun je het makkelijkst doen via het contactformulier  bij 'afdelingen'.

Adres

PV ABN AMRO
Postbus 283
1000 EA Amsterdam
(AA 8112)

Foppingadreef 22

1102 BS   Amsterdam

Contactformulier

Stuur een e-mail. Alle velden met een * zijn verplicht

Beveiligings code Beveiligings code



Footer Icon